Studio MH
Wyszukaj
-
-

Pomoc

Najczęstsze problemy z umieszczeniem ogłoszenia

 

  • Nie mogę się zalogować.

  • Niezatwierdzenie e-maila z potwierdzeniem rejestracji konta.

 

  • Nie mogę dodać zdjęć.

  • Zły format zdjęć. Zdjęcia za małe, bądź za duże. Możliwość przesłania zdjęć na bok@prywatnaoferta.pl z numerem oferty, miejscowością i podaniem zdjęcia głównego.

 

  • Zła cena nieruchomości.

  • Niepoprawne wpisanie wartości nominalnych w okienkach

    Słownie sto dwadzieścia trzy tysiące cena: 123000

 

  • Moje ogłoszenie jest niewidoczne.

  • Najczęstszą przyczyną jest literówka w podaniu miejscowości, gdyż portale nie publikują ogłoszeń z błędnymi miejscowościami.

 

 

Najczęściej zadawane pytania

 

  • Jaki jest koszt umieszczenia ogłoszenia?

  • W przypadku umieszczenia ogłoszenia na portalu PrywatnaOferta.pl jest to bezpłatne. W przypadku wybrania umieszczenia ogłoszenia na większej ilości portali ogłoszenie jest płatne zgodnie z wybranym pakietem Standard lub Premium.

 

  • Po jakim czasie ukaże się ogłoszenie?

  • Ogłoszenie na portalu PrywatnaOferta.pl w bezpłatnej wersji, ukaże się z chwilą prawidłowego uzupełnienia formularza” dodaj ofertę”. Ogłoszenie w płatnej formie pakietu Standard lub Premium, po prawidłowym uzupełnieniu formularza „ dodaj ofertę”, dokonaniu wpłaty i jej zaksięgowaniu, ogłoszenie do 48 godzin jest eksportowane na portale wymienione w danym pakiecie Standard lub Premium.

 

  • Jaką mam gwarancję, że ogłoszenie będzie widoczne na portalach w wybranym pakiecie Standard lub Premium?

  • BOK codziennie otrzymuje raporty z eksportów o publikacji ogłoszenia lub o błędach. W przypadku błędów w publikacji ogłoszenia, weryfikowana jest przyczyna i wprowadzane są zmiany.

 

  • Zapomniałam/łem hasła.

  • Wystarczy uzupełnić formularz o przypomnieniu hasła, znajdujący się w linku pod logowaniem” przypomnij hasło”. Na podany adres mailowy – zgodny z podanym przy rejestracji, będzie wygenerowane nowe hasło. Jego zmiana można dokonać po zalogowaniu się w panelu klienta.

 

  • Chciałabym/Chciałbym dokonać zmian w swoim ogłoszeniu, jak mogę to zrobić?

  • W przypadku zamieszczenia ogłoszenia BEZ rejestracji na stronie www.prywatnaoferta.pl, nie ma możliwości edytowania ogłoszenia- możliwość kontaktu z Biurem Obsługi Klienta z dokładnym opisaniem jakich zmian chce się dokonać w ogłoszeniu.

    W przypadku zamieszczenia ogłoszenia rejestrując się ( zakładając konto na Prywatnej Ofercie) klient ma pełen wgląd do swojego konta i możliwość edytowania swojego ogłoszenia gdzie zmiany widoczne będą dopiero po aktualizacji eksportów.

 

  • Czy mogę skorzystać z oferty jeżeli nieruchomość jest w biurze nieruchomości?

  • Oczywiście. Nie interesuje nas inne zobowiązanie sprzedającego wobec biur nieruchomości.

 

  • Nieruchomość została sprzedana w trakcie emisji ogłoszenia. Czy zostanie mi zwrócona różnica?

  • Nie. Różnica nie zostanie zwracana.

 

  • Jestem za granicą, jak mogę dokonać płatności?

  • Dane do przelewu są dostępne w zakładce Cennik, natomiast kwota po konsultacji z BOK i ustaleniu średniego kursu walutowego na dany dzień dokonania przelewu.

 

  • Co zawiera cena za publikację ogłoszenia?

  • Cena zawiera publikację ogłoszenia na około 70 lub 100 portalach w zależności od wybranego pakietu.

 

  • Czy wyróżnienia są dodatkowo płatne?

  • Tak. Według cennika: http://prywatnaoferta.pl/cennik-osoba-prywatna.html

 

  • Jeżeli wykupię podbicie, wyróżnienie lub podświetlenie oferty,: czy ceena dotyczy jednorazowego podbicia, czy codziennych podbić przez miesiąc?

  • Tak, cena dotyczy jednorazowego podbicia przez jeden miesiąc, chyba że w opisie jest inaczej.

 

  • Dlaczego pomimo opłacenia swojego ogłoszenia nadal przychodzi mi przypomnienie o niedokonaniu płatności?

  • W takim przypadku trzeba zalogować się na swoje konto i usunąć ogłoszenie które jest nieopłacone i nie będzie aktywne.

 

  • Dlaczego ogłoszenie na niektórych portalach widoczne jest jako ogłoszenie agencyjne i podany jest telefon kontaktowy na BOK?

  • Właścicielem serwisu PrywatnaOferta.pl jest firma Silesia Invest, telefon kontaktowy na BOK to 502631748. Niektóre portale nie mają technicznej możliwości publikowania bezpośredniego numeru kontaktowego w dodatkowym okienku z numerem kontaktowym. W takim przypadku podawany jest nr BOK serwisu PrywatnaOferta.pl który to publikuje treść ogłoszenia klienta. Portal PrywatnaOferta.pl nie ma wpływu na sposób publikacji ogłoszenia przez portale z nami współpracujące.

 

  • Jeżeli dokonam edycji swojego ogłoszenia, kiedy zmiany będą widoczne na portalach?

  • Aktualizacja ogłoszenia wychodzi nocnym eksportem i zmiany są widoczne następnego dnia.

 

W razie dodatkowych pytań prosimy pisać przez poniższy formularz:

Formularz