Studio MH
Wyszukaj
-
-
-

Porady

4 elementy dobrego ogłoszenia

Jak szybko i korzystnie sprzedać swoje mieszkanie? Kluczem do sukcesu jest odpowiednio zredagowane ogłoszenie. Zobacz, jakie elementy powinno zawierać i na co zwrócić uwagę.

Przykuj uwagę tytułem!

Potencjalny klient korzystający z portalu ogłoszeniowego zazwyczaj do przejrzenia ma wiele ofert. Otwiera tylko te, które z jakichś powodów zwrócą jego uwagę. Temat ogłoszenia musi zachęcić do przeczytania całości. Zastanów się, co jest największym atutem twojego domu, mieszkania? Lokalizacja? Cena? Metraż? Wyposażenie? Zawrzyj to w tytule.

 

Na przykład:

 

zamiast

Mieszkanie,  127 m², Warszawa

napisz

Dla dużej rodziny 5 pokoi, 127 m², Warszawa (centrum)  

Kamienica po remoncie,  5 pokoi, 127 m², Warszawa (Mokotów)

 

Pisz konkretnie, prostym językiem i przejrzyście
W ogłoszeniu umieść wszystkie informacje, które wg ciebie mogą się przydać przyszłemu właścicielowi lub najemcy mieszkania. Nie może zatem zabraknąć podstawowych informacji dotyczących metrażu, lokalizacji, dojazdu, stanu technicznego oraz wyposażenia. Klientów również interesuje okolica oraz odległość od przystanku, szkoły, poczty, banku itp. Zadbaj o estetykę i odpowiednie formatowanie tekstu. Jeżeli jest to możliwe, pogrub te frazy tekstu, które chcesz zaakcentować w ogłoszeniu.

Korzyści, korzyści!
Same suche fakty nie wystarczą, jeśli nie poprzesz ich odpowiednimi korzyściami. Pod domem jest sklep samoobsługowy? Klient zrobi zakupy bez dojazdu. A może pod blokiem jest plac zabaw? Nie trzeba szukać rozrywki dla dzieci. Mieszkanie jest po remoncie? Klient  oszczędzi pieniądze. Wszystkie zalety musisz osadzić w odpowiednim kontekście, by były bardziej zrozumiałe dla kupującego.

 

Jak wygląda mieszkanie?
Żaden, nawet najlepszy, opis nie zadziała, jeśli ogłoszenie będzie okraszone słabej jakości zdjęciami lub w ogóle nie będzie zawierało fotografii. Zdjęcia to klucz do sukcesu. Im jest ich więcej, tym lepiej. Przeczytaj jak robić zdjęcia mieszkania.

Kontakt
Podaj wszystkie dane kontaktowe, żeby klient miał możliwość skontaktowania się z tobą poprzez różne media (np. telefon, e-mail) lub  pozostawienia informacji na portalu ogłoszeniowym w celu uzyskania szczegółowych informacji na  temat mieszkania. Każdy z takich potencjalnych klientów może przerodzić się w nabywcę mieszkania czy nieruchomości. Nie trać takiej okazji!